poniedziałek, 31 października 2016

Niedziela dla włosów 20




                    Swój dzień dla włosów zaczęłam od nałożenia oleju z orzechów ziemnych na zmoczone wodą włosy. 30 minut przed myciem nałożyłam odżywkę z Alterra z granatem. Włosy umyłam szamponem mandarynkowym z Oriflame na objętość a następnie odsączyłam włosy z nadmiaru wody. Nałożyłam maskę drożdżową Agafii na skórę głowy a na długość odzywkę z Isana i trzymałam ją 15 minut. Zmyłam ją wodą, osuszyłam włosy i nałożyłam na skórę głowy wcierkę Piloxidil do włosów wypadających.







 


            Wyżej - wcierka dla mężczyzn, którym wypadają włosy na zakolach. No ok ja to ani ta płeć, ani zakola mi nie dokuczają ale za jakiś czas, gdy włosy będą wypadać mi w takim tempie jak teraz to nic mi nie zostanie :(

Na końcówki nałożyłam olejek z Marion.







Jaki efekt otrzymałam po takiej pielęgnacji?


Włosy wczoraj były bardzo miękkie i puszyste. Pięknie błyszczały i były ładnie odbite od nasady. Jest to zasługa rosyjskiej drożdżowej maski na porost włosów. Wcierka nie spowodowała przyklapu ani szybszego przetłuszczenia skóry głowy. Żałuję, że nie miałam jak zrobić zdjęcia moich włosów, żebyście zobaczyli jak wyglądają na długości, jak pięknie błyszczały. Ale pogoda mi to uniemożliwiła. Padało i wiał taki wielki wiatr, że została mi opcja zdjęcia z lampą :( Były puszyste ale nie spuszone :) Ogólnie to jestem bardzo zadowolona :)







Jaka Wasza niedzielna pielęgnacja włosów ?

Buziaki



15 komentarzy:

  1. piękne masz włosy :) Pielęgnacja widze konkretna :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* tak, postawiła na głębszą pielęgnację :-)

      Usuń
  2. Wcierka dla mężczyzn mnie zaciekawiła ;p piękny masz kolor włosków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale nad kolorem to bym się jeszcze zastanowiła. Włosy wyglądają inaczej na każdym zdjęciu jakie chcę zrobić :-D

      Usuń
  3. Uwielbiam tą maseczkę drożdżową, jest niedroga a spisuje się świetnie :) Włosy masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* maskę używałam tylko kilka razy ale jest świetna :-)

      Usuń
  4. Bardzo pięknie wyglądają Twoje włoski ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blask :) muszę w końcu zacząć używać tego oleju z orzechów, bo czeka już chyba z pół roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* Ja swój olej z orzechów ziemnych i orzechów włoskich kupiłam w biedronce na 6 zł i pewnie prędko ich nie skończę :-)

      Usuń