sobota, 5 listopada 2016

Semilac - 124 Siren







                     W poniedziałek 31 października byłam u znajomej - Dorotki - zrobić paznokcie hybrydowe. Wybrałam kolor 124 z Semilac. Jest to kolor bardziej przypominający turkus niż niebieski - jak wygląda on na moich paznokciach poniżej. 






Dorotka nałożyła mi również wodne naklejki - białe piórka - , które bardzo mi się podobają.
Połączenie jakie dały piórka i kolor bardzo mi się podoba i nie mogę się na nie napatrzeć :)









Znalazłam u wujka google zdjęcie koloru 124 Siren ale również wpada w niebieski.

      Muszę dodać, że Dorotka jest osobą która jest jak sama mówiła : "dopiero się uczy". Ja jednak jestem bardzo zadowolona z wykonania paznokci. Pięknie się prezentują i na prawdę bardzo mi się podobają :)

Dziękuję Dorotko za pazurki :*






Podoba się Wam takie połączenie? Co myślicie o moich paznokciach? 

Buziaki

14 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Taki nieco morski i niebieski ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje paznokcie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny efekt ;)
    dodaje do obserwowanych :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/zdrowy-deser-dla-figury-i-zdrowia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek :) W połączeniu z tymi zdobieniami daje naprawdę super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa własnie kupiłam w zeszłym tygodniu twgo semilaca, moszę go w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest piękny i na pewno nie raz będzie gościł na moich pazurkach :) Próbuj :)

      Usuń