piątek, 4 listopada 2016

Wrzesień i Październik na zdjęciach



      To pierwszy wpis tego typu na moim blogu. Myślę, że się Wam spodoba :) Zapraszam na spis chwil z mojego życia :)





Piękny Kraków i wycieczka. Było super. Kraków ma piękny rynek :)





Piękna Niemiecka restauracja w Krakowie. Pyszne jedzenie a kelnerki ubrane były w ludowe stroje z tamtego kraju. Szkoda, że nie mogłam zrobić im zdjęcia :)



Szok w szkole jaki przeżyłam, gdy zobaczyłam swojego włosa. Miałam takie oczy  O.O  :D Wtedy też pomyślałam o ścięciu swoich włosów.



Podjęłam cudowną decyzję :)





Zimne i ciepłe lody to coś co kocham. Niestety po zimnych lodach się tylko rozchorowałam i zostały mi tylko ciepłe lody :D







       Pyszne ciacho z moją przyjaciółką - było super miło i słodko. Pogadałyśmy sobie za wszystkie czasy :)





Mimo że zimna ale bardzo piękna jesień. Jako pasażer napstrykałam zdjęcia :)



A tak motywuję się do pracy nad swoim ciałem. Za każdy wykonany trening robię gwiazdkę, wkładam do słoika a gdy go całego zapełnię, będzie niespodzianka :D




Poza tym w tych miesiącach zrobiłam bardzo dużo zakupów ale podsumowanie pojawiło się już jakiś czas temu na moim blogu. Jeśli nie widziałyście to zapraszam - klik :)






Podoba się Wam taki wpis? 

Buziaki

15 komentarzy:

  1. To była dobra decyzja z podcięciem, rzeczywiście, teraz masz piękne i lśniące, zdrowe włosy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na chwilę nie żałuję swojej decyzji o podcięciu :-) dziękuję :-*

      Usuń
  2. Super :-) fajny pomysł z motywacją :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia . A włos mnie bardzo zaskoczył podjęłaś słuszną decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* mnie również dlatego szybko zrobiłam zdjęcia tego włosa i chodź kiepskiej jakości to widać tą " choinkę " której się szybko pozbyłam :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* na tym zdjęciu akurat świeżo po podcięciu :)

      Usuń